Ma fél 6-kor nem tudtam visszaaludni. Királyságos csokis muffin lett az eredménye! :)Csokis muffin1_1.jpg

Íme a hozzávalók és kezdetek:

100 gr vaj és 100 gr csokoládé gőz fölött olvasztva.

100 gr lekvár, 150 gr nádcukor (ami azért soknak bizonyult) és két tojás.

150 gr lisztbe kevertem egy teáskanálnyi sütőport.

Gyömbér picire daraboltan és áfonya.

A nádcukrot és a tojásokat habosra vertem ;) - nem ököllel.Csokis muffin3_1.jpgCsokis muffin2_1.jpg

Ebbe a habba kevertem a lekvárt (barack és szilva 1: 1), majd a csoki-vaj olvasztott és lehűtött masszáját. Az illata már itt kiakasztó.... :)

Végül ebbe kevertem a liszt-sütőpor keveréket. Saját ötlet volt némi gyömbér és áfonya kiegészítő. Jó ötletnek bizonyult! :) Ajánlom mindenkinek!Csokis muffin6_1.jpg

Csokis muffin4.jpg

Szerző: EnnVirág  2012.07.17. 14:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://husevovirag.blog.hu/api/trackback/id/tr514662160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása